Grillat och konst!

Hej på er!
Har ni haft en bra dag?

Själv har jag haft det väldigt mysigt :).
Jag har varit på konstrunda med May och hennesa systrar. Även om konst kanske inte är min grej så tyckte jag att det var kul att få komma ut lite grann. Men visst jag förstår inte alltid varför konst är så fint som de säger att det är. Kanske lär jag mig med åren?

Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på maten ska bli klar. Robin grillar och May har fixat sallad och rotsaker i ugnen, det enda jag bidrog med var en kall sås, men alltid är det något.
Jag sitter mest och smuttar på ett glas mousserat vin som det bjuds på. Gott!

Men nu är det mat och sen ska vi till Adam för att spela TP och bada badtunna eventuellt. Blir nog en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0