Garderobsrensning

När jag kom hem från skolan idag så sprang rastlösheten ikapp mig, ännu en gång.
Därför hög jag tag i min garderob. Jag sländge mer eller mindre ut alla mina kläder på sängen. Därefter sorterade jag, vek om och slängde bort en del trasiga plagg.



Det är lustigt vad många minnen vissa plagg bär med sig.
Många minnen kom tillbaka till mig då jag rensade min "sov tshirts hög", en hög som jag nästan aldrig rör.
Där låg det massor av handbolls tröjor, det är vid sådana här tillfällen jag verkligen känner hur mycket jag saknar handbollen.


Jag hittade även en tshirt som jag fick av Robin på den senaste sommarkonserten med Lasse. Är för fasiken snart två år sedan nu när jag tänker efter, tiden går fort den.



Men det märkligaste jag hittade i min garderob var ändå två jobbtröjor som jag fick under min tid på Duvanders. Hur har de lyckats komma ändå hit? När packade jag ner dem, ochvarför gjorde jag det? Jag kommer ju antagligen aldrig ha anvädning för dem.
Får kanske behålla dem som ett minne alternativ lämna tillbaka dem nästa gång jag kommer dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0