Ensam hemma!

God morgon!
Det är lördag och för en gångs skull är jag hemma vid den här tiden och inte nere på gymmet, tyvärr!
Hade gärna åkt dit men min förkylning sätter stopp för mig. Vill inte träna nu för då kommer jag aldrig bli frisk och det måste jag bli tills tisdag då jag har uppkörning. Saken är ju bara det att jag måste öva på passet innan dess men jag får väl öva styrkelåtarna hemma och lita på att jag kan det andra.
Är jag piggare får jag kanske låna hallen imorgon i stället, i värsta fall på måndag.

Idag håller jag på att städa, och fixa här hemma!
Båda jag och Robin har varit slitna denna veckan så det har sett ut som ett kaos här hemma men det ska jag ändra på  idag.
Robin är i grannstaden Skellefteå, 13mil hemifrån idag. Han ska med ung vänster på någon demonstrationståg trodde han det var. För Palestinierna, en god gärning.

Sen ska jag även bli klar med sista styrkelåten en gång för alla. Har skjutit på den lilla grejjen ändå sedan i tisdags, så himla onödigt men är det inte Lotta i ett nötskal?

Men men...
Det kommer bli en bra dag idag!

Vad har ni för er idag?
Om ni är rastlösa så kan ju fundera på vad jag bakar för gott idag ;)
Här får ni en bild som ledtråd

Ursäkta över mitt utseende, men jag menar det är lördag morgon, vem bryr sig över hur man ser ut då?
Inte jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0