Det REGNAR!

Hör på detta skåningar:
Det Regnar i Norrland nu! Efter månader med endast snö som nederbörd har det äntligen vänt. Nu är det plusgraderpå dagarna (även om det fortfarande är helt "rått") och nu regnar det i stället för att snö.
Är inte det helt underbart?

Snön smälter nu sakta men säkert ner i vägbrunnarna och det uppskattas.

Men det var egentligen bara en notis.
Idag har Lotta inte mått speciellt bra!
Eller jag har varit i skolan och jobbat så att så illa har det inte varit. Men min näsa rinner, jag har känns mih halvfrossig vid många tillfällen och varit otroligt trött.
Men efter ett par härliga mellanmål har jag blivit bättre och när jag jobbade släppta nästan allt.

Jag tycker det är jättekul att jobba och ser verkligen framemot att få tjäna lite pengar i sommar.

Nu ska jag gå in och titta på Lyxfällan samtidigt som jag skummar igenom lite skolanteckningar från dagens labb för att komma ihåg det bättre till tentan.

På tal om ingenting så måste jag verkligen klippa mig!
Sitter ju alltid och snurrar i håret när jag sitter vid datorn här i vårt kök. Det hör liksom till och sen nu för en stund så slutade jag och då började Robin skratta, inte förstod jag varför förrän jag såg mig själv i fönstret.
Då såg jag ut så här:

Oj ojoj! Som ett jävla monster, tur jag inte gör likadant när jag sitter i kassan på Ica ;)
Och för er som undrar kan jag meddela att ja det är min gamla handbollströja som jag har på mig.
Älskar den tröjan och det spelar inte roll hur urtvättad den är för den är superskön och innebär så mycket lycka för mig.
Att ha den på sig här hemma när man slappar eller är ute och springer ger mig knasigt mycket energi!

Så nu lyxfällan och plugg!

Sen: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0