Det går bra nu!

Hej på er, här kommer ett sent inlägg. Men bättre ett sent än att det aldrig kommer.
Dagen har varit precis så fullproppad av aktiviteter som jag antog. Jag har hunnit med att tvätta 5maskiner tvätt, gjort analysen, varit på gymmet och tagit foto(berättar mer senare), varit på två möten i skolan, pluggat kemi med de som snart har omtenta, varit på våffelmys hos Jossan lite snabbt och sen toppade jag dagen med att leda ett steppass.

Men jag ska vara uppriktig och säga att jag är glad att varje dag inte är så här späckad. Då hade jag varit utkörd på en månad ;). Fast det är väldigt roligt att hålla på med mycket samtidigt enligt mig.

Hade ju steppen ikväll och det känns bra, det går bara bättre och bättre vilket är hur kul som helst. Alla hänger med nu på passen. Det är väl för att de lär sig passet bättre och bättre men jag vill även tro att det är jag som ledare som har blivit bättre på att förklara hur de ska göra och vad som kommer härnäst.
Var som sagt på gymmet på morgonen också och tog foto bland annat. Ett foto som ligger på hemsidan där alla instruktörer finns och en liten personbeskrivning. Så nu ligger jag där och officiellt är jag anställd nu! WOHO.

Är ni intresserade över hur det ser ut så klicka HÄR och HÄR är ett anslag som min tränare har lagt ut på startsidan på hemsidan för att alla ska få veta vem jag är. Kul att det gör en sådan fin sak av det.
Sen att mitt foto inte blev så bra det får man leva med.
Ska eventuellt ändå ta nytt foto till hösten nämligen.

En tråkig som jag kan berätta för er är att min kära pojkvän har blivit sjuk, och inte lite heller.
Mötte han i skolan och då såg han hängig ut men inte så där ovanligt mycket om ni förstår. Sen när jag kom hem halv åtta från stan så hittade jag honom långt under täcket med alla kläderna på. Genomsvettig den stackarn.
Proppade i honom lite alvedon, vatten och nyponsoppa innan jag stack till steppen. När jag kom hem nu vart han lite piggare, antagligen för alvedonen. Hoppas han blir piggare snart. Tills dess får han väl leva på varma mackor som nog kommer bli hans sjukmat.


Nu ska jag läsa igenom ett arbete jag och en annan har skrivit. Vi har nämligen redovisning i morgon och jag måste förbereda mig inför vad jag ska säga. Lite sent kanske, men men. Det är ingen stor redovisning då man bara ska sitta i tvårgrupper och diskutera, tur är väl det kanske.

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0