Coreutbildning

Är nyss hemkommen från en superbra Coreutbildning.
Det var massor av folk där och alla var vi taggade över att få lära oss allt om vår härliga "kärna". Core är för mig en jätteviktig bit i all träning jag utför och det ska jag se till att få lära ut till andra också.

Nu hinner jag inte skriva så där jättemycket mer. För visst jag kan sitta här och tjata om hur kul jag tyckte det var men då kommer ni snart bli less på mig och allt prat om allt jag tycker är roligt.

Så istället ska jag nu äta mat som Robin ännu en kväll har gjort och efter det blir det sistasista tentaplugget och lite mys på det förhoppningsvis.

Förresten, idag tryckte de ut mitt personal kort på gymmet. Coolt eller hur?! Inte för att jag är snygg på det, men det är en helt annan sak.


Sen fick jag ju även intyg och papper på vad jag har lärt mig på utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0