Bullar

Rätt svar på frågan jag ställde till er för ett par timmar sedan är Kanelbullar, så klart!

Blev klar med satsen redan klockan tolv. Skönt för sen dess har jag sett ett missat andra avenyn avsnitt fixat med steppen och pluggat.
Har även handlat Loka och ett nytt kolleigeblock så att jag kan fortsätta plugga.
Ska nu ta tag och sammanfatta dag för dag på denna kurs. Hoppas jag kommer ihåg mycket så att jag slipper plugga mer än nödvändigt till tentan. Just nu känns plugget lite tungt även om motivationen är på topp, det är konstigt.

Men det är bara att kämpa på.
Ikväll kommer vännerna hit på fika och för att spela spel och se på film. Är typ så mycket jag kommer att orka innan jag stupar i sängen.

Längtar efter Robin också, jättemycket! Tycker om honom lite för mycket ibland känns det som. Hade jag gillat honom lite mindre hade jag inte tyckt ensamheten var lika jobbig förmodligen.
Men jag är otroligt tacksam över att han är min <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag var oxå tvungen att se reprisen av Andra Avenyn idag, men jag tycker bara att det bli sämre och sämre! Men man kan ju inte sluta se det ändå...



Gott med nybakta bullar! Hoppas ni får en mysig kväll...Hälsa de andra!

2010-04-10 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0