Alice i Underlandet!

Efter en heldag hemifrån har nu båda jag och Robin landat i soffan precis som vanligt en fredagkväll.

Började dagen med en skoldag bestående av tre föreläsningar. Mer eller mindre intressanta får jag väl säga,
Under dagen fick jag värsta rycket efter att ha hört att Malin i klassen skulle på bio med sin kille ikväll. Tänkte att det vill ju jag också göra, så på lunchen pratade jag med Robin och då reserverade vi platser till Alice i underlandet.
Sådana spontana ryck är helt underbara.

Efter skolan mötte jag upp Robin och ett par vänner till honom ute på Origo. Origo är en av våra studentpubar. Där åt vi mat och drack öl, eller ja inte jag med tanke på min jobbiga förkylning, det fick bli en cola istället.
Där satt vi och hade det bra i en timme innan vi åter igen fick bege oss ut i regnet.
Regner är konstant nu och alla är glada över det, för ju mer regn ju mindra snö ligger kvar på marken!

Bion var helt ok. Har hört så mycket blandat om filmen så visste inte alls vad jag skulle tycka. Men jag tyckte den var ok, vill kanske inte se om den men ändå rätt rolig.
Ballt med 3D ialla fall, min första bio med de specialeffekterna. Negativt är dock att det är väldigt svårt att pussas med sina speciella glasögon på sig. Men man får väl pussa på pojkvännen efter bio i fall man nu tvunget ska ;)


Nu är vi hemma och jag var snabbare än snabbast på att byta om till mina myskläder. Koka kikärter och tittar på halvdåliga Talanger på tv är aktiviteterna som vi syssletsätter oss med!

Jag hoppas verkligen att min förkylning går över till imorgon, eller ja blir bättre i alla fall. För jag har massor av step övningar att öva in!
Men god sömn brevid min prins brukar vara en bra medicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0