Vill också

Jag vill också ligga i vår mysiga dubbelsäng och sova ett par timmar som tydligen min partner har valt att göra just nu.
Men istället för att sova sitter jag och kämpar med min fina kemi. Det går framåt för en gångsskull nu äntligen, saker och ting börjar falla på plats och nu kan jag snart alla fantastiska jonkombinationer i huvudet!
Tur att mitt detaljminne är bra, det är bra men mitt helhetsminne, att koppla saker och så är inte det bästa tyävrr.
Men man kan ju inte få allt eller hur.

Det är riktigt ruskigt höstväder här emellanåt i Umeå. Därför känner jag mig rättså duktig som sitter här och pluggar inomhus i köket med mina goda mackor.

Ikväll blir det linssoppa som vi ska laga för första gången (studenter älskar billiga maträtter som dessutom är nyttiga.)
Efter det har jag förhoppningsvis kommit så långt att jag kan mysa ner mig framför tv:n med Myte.
Han fick Matrixboxen i födelsedagspresent och jag har lovat att se alla de 3 filmerna med honom så ikväll blir det den andra i ordningen.
Är den bra någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0