världens bästa studentfik!

Var ju innan inne i stan och fikade med tjejerna på Campus området. Vi var på studentkårens egna fik som endast har öppet på söndagar.
Det kallas skogis och ligger mysigt i en lite skogsdunge. Allt var hemmabakad och jättebilligt för alla som jobbar där jobbar idiellt och därför blir det riktiga kanon priser.

Kakorna kostade mellan antingen 10 eller 15kr. Det som kostade 10 var ett par gigantiska chokladbullar och de som kostade 15 kr var bland annat jättestora morotskakor, kladdkakor, blåbärspajer och då ingick så klart grädde och vaniljsås.
Baguetterna kostar endast 35 och all dryck så som kaffe,te saft jucie med mera kostar endast 10kr.

Vi tjejer hade verkligen jättetrevligt så som alla andra studenter som var där vilket var ca 60-70 pers skulle jag tippa på.

Så jag har haft en superbra eftermiddag.
När jag kom hem igen gick jag och Myte och veckohandlade mat.

Och nu har jag faktiskt bröd i ugnen, gottgott.

Men nej nu ska jag faktiskt laga kvällsmat.


Vi satt ute i det härliga vädert och fikade för ALLA andra sittplatser var upptagna, men vi hade trevligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0