Våfflor och brödbakning

Idag är det väldigt hög aktivitet i vårt kök. imorse hjälptes vi åt att göra våfflor när myte vaknade. Det var supergott. Vi hade grädde, banan, sylt och sirap som tillbehös. kanske inte så nyttigt men otroligt gott!


väffeljärnet som jag fick i studentpresent, mycket uppskattat!

Mysig söndagsfrukost

Nu är nästa projekt redan igång. Denna gång är jag som bakar bröd. Och mellan varven har jag och myte städat lägenheten. Så nu när allt är klart med städningen ska jag sätta mig med plugget ett tag innan jag ska låta bröden gräddas av.

Det blir plugg mest hela eftermiddagen innan ett step pass står på tur. Efter det tar jag bussen in till stan för att träffa tjejerna och gå igenom ett par uppgifter.

Härlig dag!
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0