trött

Ussch vad jag är trött!

Trött efter en underbar dag i skolan.
Trött efter nollningen som var väldigt trevlig.
Trött efter att ha lagat mat och sådant.
Trött på att veta att man ska upp tidigt imorgon.
Trött på att veta att det blri sent i morgon kväll.

Men allt detta är positivt, trötthet är bra. Trötthet efter en massa positiva saker är bra och jag gillar livet just nu, förutom en massa jobbiga måste saker som hänger efter en.. Men det tar vi senare.


Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen snart tror jag.
Ha det så bram och bara så ni vet så bir det tomt på bloggen imorgon antagligen för jag går länge i skolan och efter det är det grillning och fest med nollningesteamet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0