Skånes nötköttsföretag 2009

Motivering; "Företaget har mycket fina djur vilket visar sig genom att man ÅR EFTER ÅR toppar auktioner och utställningar både prismässigt och kvalitetsmässigt samt att man nått internationella framgångar. Vidare kryddas företaget med företagsledarens knivskarpa blick för avel, exteriör, funktion och produktion vilket gör honom till en av Sveriges mest kunniga och anlitade experter vid bedömning och avelsfrågor oavsett ras."

Det är en motivering som mina föräldrar fick då de blev sånes nötköttsföretag 2009.
blir man stolt eller? Jo det blir man verkligen.

Men nog om det,
Jag har pluggat idag och joggat det är det enda vettiga jag har gjort.
Sen fick jag en chock för ca tio minuter sedan då jag såg att dem hade lagt ut gamla tentor på vår hemsida. Herregud säger jag bara!
Sktisvårt ju för fan, jag trodde att jag har hängt med och idag när jag räknade kändes det till och med bra men nej, nu jävlar ska jag lägga ner min själv i de jävla böckerna. För allt annat än en godkänd tenta finns inte  i mina ögon.

Så nu blir det PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0