Shoppingsugen!

Åh jag hade så himla gärna velat göra en shoppinrunda på stan idag. Har haft suget efter att få shoppa ändå sedan förra veckan. Men då hann jag inte, liksom idag.
Dagen till ära har jag satt åt att plugga,storhandla samt att tvätta lite till.

Men på onsdag då blir det kanske äntligen en liten tur på stan tror jag.
Jag vill handla en massa mysaiga höstkläder och sen vill jag handla fina saker på Lagerhouse som jag såg i deras skyltfönster för ett tag sen.

Men till dess får jag nöja mig med att ha mina senaste inköp på mig och längta efter nya kläder.
Här är det senaste höstplaggen jag köpte, det var första helgen här i Umeå.


Ett par svarta halvt stentvättade jeans. Gina tricot 499:-
En härlig översize tröja även den från Gina 149:-

Gud vad jag älskar att ha flyttat till en stad där Gina finns.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad kul att du tycker det :D

2009-09-14 @ 10:55:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh vilken mysig tröja du köpt! Gina har bra kläder!

2009-09-14 @ 11:11:58
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: svägerskan

fasen vad snygg tröjan är!! Vårt Gina här hemma ska nyöppna igen i en annan lokal! Nu äntligen kanske man faktiskt kan hitta lite kläder där. har vart så himla trångt så man har inte gått in där innan.



Fasiken vad jag saknar er båda!

2009-09-14 @ 13:35:28
Postat av: Lovisa

Svar: Ja! En av de bästa affärerna i alla fall :)

2009-09-14 @ 14:38:03
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0