Sconesfrukost

japp, nu har Lotta varit duktig och bakat goda scones som jag snart ska knapra i mig!

Det blir nog en lång härlig frukost idag när man väl har tid för sådant.

Igår hade jag en jättetrevlig kväll då det var förfest i en korridor först, typ 25-30 pers i en jätteliten korridor men det gick bra, så länge man inte rörde sig. Efter ett par cider drog vi senare ut till en av de fyra studentställen och hade jättetrevligt.
vi dansade och pratade och hade allmänt trevligt. Det är bra för spriten är billig på studentställena det gillas!

Så när klockan slog halv ett drog jag och Myte in till stan och handlade natt mat och en timme senare tog vi bussen hem, väldigt trevligt!

här är lite bilder,

God frukost framdukad

Nygräddade scones

Den minst suddiga bilden från igår
Här har vi sanna, Carolina, Josefine, och Zara!
Härliga tjejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0