Plugg!


Det här är vad man ser på vårat köksbord i eftermiddag och ikväll.
Köket har nämligen blivit mitt arbetsställe ikväll.

Det är mycket i Kemin denna veckan och jag vill ligga bra till så här i början så jag har läst hur mycket som helst och ska läsa lika mycket till innan jag börjar på övningsuppgifterna och repterar lite.

Jag tycker det är väldigt kul att plugga igen, det är liksom inte på gymnasiet där man gör det för att man måste utan här gör jag allt för att jag ska få den utbildning jag vill ha samt att jag kommer verkligen ha nytta av detta.
Just nu läser vi livsmedelskemin vilket är spännande men lite klurigt dock, men inte så att jag inte klarar av det som tur är.

Vad har mer hänt idag? Jo jag var i skolan fram till tolv och sen var det hem för att äta lunch och börja plugga och nu för en stund sen var jag nere och fixade gymkort.
blev medlemm på ett ställe som har mycket pass, bra gym och simhall så jagh fixa så jag får göra allt. Bra eller hur?
Imorgon blir det dags för att inleda höstens träning.
Härligt!

läste innan på Saras blogg att hemma i k.stad är det ca 10-15gr utomhus nu på morgnarna och jag bara, herregud vilken sommar in har kvar där nere!

Här var det åtta grader i morse och nu är det 15 grader i solen. Men det är härligt att få ta på sig vantar på morgonen då man väntar på bussen, jag har ju alltid gillat hösten.

Nej nu blir det lite goda mackor med gottiligottgott på tänkte jag!

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0