På skolan

Sitter nu i biblioteket på skolan och gör lite kemi uppgifter mellan varven. Ska i stan om en timme då vi ska ha nollninsaktiviteter där.

Så just nu fördriver jag bara tiden faktiskt. Jag har varit i skolan hela dagen och börjar ´bli lite slö i huvudet efter en massa informationsintagande.
Men har ju faktiskt bara roligheter framför mig idag, det är inte helt fel. Fast jag måste snart läsa igenom en text till imorgon med som vi ska diskutera på ett seminarium.

Idag hade vi som sagt vår första föreläsning i Kemi och det gick jättebra. Vi repeterade mest från gymnasiet så än så länge hänger jag med.

Men nej nu ska jag röra mig inmot stan...

ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Nu har jag skrivit om Lars Winnerbäck :)

Hoppas att du gillar det.

2009-09-03 @ 20:02:04
URL: http://gostaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0