Nattuggla!

Nu är jag äntligen hemkommen efter en lång dag.

Jag har hunnit vara på föreläsning, plugga, storhandla, plugga igen och lagat lite mat, eller nja inte ås mycket kanske.
Men det roligaste har i alla fall varit att jag och tjejerna från klassen såg "Flickan som lekte med elden" på bio nu ikväll.
Den var BRA! Visst boken har mer innehåll men så är det alltid. Att göra en bättre film uteefter den boken är nog väldigt svårt. Jag gillade den, slutet var ju bara så gastkramande och dumt men det visste jag sedan innan så nu längtar jag bara efter trean.

Känner att jag uppdaterar sällan nu och när jag väl gör det blir det typ skitinlägg, ni får ursäkta men studentlivet är underbart men framför allt är det mycket som ska hinnas med.
Jag gör vad jag kan helt enkelt.

Sängen frestar mig så nu kryper jag ner i den och gör som den säger, nämligen sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0