Myskväll

nu sitter jag här och tittar på idol. Men som inte det var nog så har jag poppat popcorn samt köpt mig en mörk chokladkaka att mumsa på.

Myte är ju som sagt på fest, därför har jag lite fredagsmys här framför tv.n . Kan erkänna att när man sitter här själv så längtar jag jättemycket till ikväll då älskling kryper ner brevid mig i sängen, det är så mysigt!

Här är lite inköpsbilder från statsvistelsen tidigare idag.


Min härliga jacka, röd och supertjock. Fryser jag i vinter är det väldigt kallt här kan jag säga.

visste är den söt, min lilla plattång?

Ha nu en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag håller med dig :) heja Calle! han andra är bara för mycket :P

2009-09-26 @ 10:13:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0