Mariette Hansson

god morgon!

Såg ju på Idol igår, och herregud vad mariette var bra!
Hon är ju genialisk. Grymt härlig röst och hela hennes personlighet är mumma.

Här är klippet på hennes framträdande igår.
Hon gick så klart vidare till kvalfinalen på fredag så jag hoppas hoppas hoppas på henne.


Själv sitter jag och äter frukost samtidigt som jag lyssnar på klippet om  och om igen.
Snart väntar det skola och efter det storhandling med Myte.
Ikväll blir det bio med tjejerna, som jag har längtat!

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 22:05:35
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0