Ledig dag

Hejsan hoppsan!
Idag har vi haft självstudier. Gissa om jag har ägnat min dag åt detta? Ja jag kan ärligt svarat att det har jag ,delvis.
Jag kom till Ub ( universitetsbiblioteket) vid nio och satt där i tre timmar tillsammans med Zandra, Lotta och Sofie innan det så smångiom var dags för lunch.

Efter lunch tog jag och myte oss ner mot staden, Väl där passade vi på att handla jobbiga saker. Jag handlade äntligen min vinterjacka. Med andra ord är jag redo för de där minusgraderna det ryktas om i helgen. Myte köpte även skor och sen köpte vi annat välbehövligt. Dock inga andra kläder så SÅ kul var det inte.

Däremot köpte jag äntligen en ny ltien plattång efter att ha bytat ut den gamla hur många gånger som helst. Nu när jag ändå har kort hår passade jag på att köpa en miniplattång. Den var verkligenLITEN men perfekt för mig.

Nu sitter vi hemma, jag har pluggat en del och myte är nu och fixar kvällsmat.
han ska iväg på fest ikväll, själv ska jag besöka  gymmet en kort sväng innan det blir dags för hemmakväll nr 2 denna vecka. Kanske kommer jag titta i böckerna lite med, vem vet.

Visar mina inköp senare ikväll tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0