Lasses Nya

Lars Winnerbäck har som ni säkert vet släppt nytt album nu. I Fredags kom det ut och i förgår låg det ute på Spotify!
Så nu sitter jag och knarkar hans nya låtar samtidigt som jag läser om kolhydraters uppbyggnad, en perfekt kombination kan man kanske tycka.
Vad tycker jag om skivan då?
Jo jag tycker den är bra, väldigt bra.
Påminner lite om den gamla rockiga lasse, och det gillar vi. De senaste albumen har varit lugnare och nu kör han rockigare melodier igen, härligt!
Vi är ett Umé- gäng som nu har bestämt oss för att se han live här i stan och det kommer bli så kul. Undra hur många olika jag har gått på lassekonsert ihop med nu.
Kommer kännas konstigt att min bästa vän Karin inte är där med mig, men hon få vara med psykiskt under hela konserten. Jag menar hur bra är inte det egentligen?

Det har inte kommit ut bra klipp från nya skivan på youtube så här kommer en gammal goding istället.


Dagen för övrigt har varit bra, jag har pluggat intensivt tycker jag. Klar med alla seminarieuppgifter till måndag, jag började på dem idag. glad över att jag i alla fall förstod och kunde lösa alla frågor den här gången utan en massa hjälp av folk.

Nu har vi precis ätit hemmalagad pastasås med bacon och Myte har cyklat i väg till träningshallen.
Jag ska också dit men mitt pass börjar inte förrän om en timme. Därför hinner jag läsa lite till.

Ha det så bra och hoppas ni gillar Lasses nya!

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-23 @ 20:06:10
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0