Lars Winnerbäck!

Idag är det äntligen dags, dags för Lars winnerbäck att släppa ännu en härlig skiva.
Det ska bli underbart att få lyssna med mer musik av honom.

Singlen han släppte "jag får liksom ingen ordning" är enligt mig väldigt bra och lite mer popig än många andra låtar som enligt många är för deppiga.

Den nya skivan heter "Tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen". Jag personligen tror att den är riktigt bra.
Så nu blir det till att köpa den så snabbt som möjligt. Senare i höst blri det så klart konsert här i Umeå som vi ska gå på!

Det är NAJS!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Vi ska på konsert med honom den 31:e oktober!! :D I göteborg!

2009-09-18 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0