Godnatt

Andra Avenyn var faktiskt sådär.
vissa saker var bra så som handlingen kring Ulla och hennes missbruk men däremot tyckte jg varken om intrigerna runt kitty eller lotta.
Det var lite förmycket som bara nämndes snabbt i detta avsnittet mest för att bra och sånt känns så olönt för mig.
Då är det bättre att de i stället inriktar sig på en intrig åt gången som de brukar.Men det är väl så här i en säsongsstart, då ska ma nvisa alla nya händelser på en gång så att fler börjar titta, inte vet jag.

Men nu har jag i alla fall krypit ner i sängen med mitt kära kompendium. Jag ska försöka läsa igenom det som står i boken angående dagens föreläsningar så att man har någrolunda koll.

Imorgon väntas det plugg med tjejerna i skolan från åtta till elva och efter det är det universitetets sportardag då får man helt enkelt ordna något att idrotta med.
Vår klass har bestämt sig för att låna vollybollsplanerna och lattja lite där. Dagen kommer även innehålla picknick samt kubbspelande.

Med hopp om en mysig morgondag så säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0