God Morgon Söndag

Jaha då var det Söndag morgon igen, för en vecka sen så här dags var jag bara ledsen och mådde dåligt över att få börja skolan. Men denna veckan ser det helt annorlunda ut.

Idag har jag nämligen redan ätit frukost läst lite i Kemipapperna och legat kvar en stund extrra i sängen.

Det som står på schemat för mid del i dag är att jag ska cykla eller ta bussen in till stan för att träffa tjejkompisarna från klassen över en fika på vårt lilla studentcafe uppe på Campus. Det är nog billigt och bra säger dem.

Efter det blir det väl till att cykla hem igen och städa laga mat och plugga inför plugget i veckan.
Det blir nog en bra söndag och jag längtar redan tills jag får ställa mig i köket ikväll och laga mat tillsammans med Myte, det är så himla mysigt att göra  det när man har gott om tid.

Nej nu får jag väl börjar förbereda mig för dagen.
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0