Fredagskvällen!

Ja nu är jag hem om här i Holmsund det som står på schemat är att först äta klart, dra på lite snyggare kläder och därefter åka ner till stan igen.

För ikväll blir det nämligen utgång med tjejerna från klassen, det är nollningsaktiviteter på gång här!
Jag har varit i skolan hela dagen innan och då hann vi med föreläsning och ett seminarium, båda sakerna gick bra och efter det sprang jag på stan för att köpa ett vitt linne till ikväll och underkläder.


Så det jag ska ha på mig ikväll är mina nya stentvättade jeans, vit långt linne, svart kavaj och turkosa smycken till från snö som passar perfekt till mitt nollningspannband som är turkos blått.

Jag hoppas på en mycket trevlig kväll ikväll. fördelen som finns nu är att jag slipper tänka på att jag ska upp och jobba imorgon. Däremot är det tänkt att vi ska ut imorgon med men vi får se hur jag gör om jag okrar.

Har gjort en del kemi uppgifter nu i eftermiddags och dubbelt många har jag kvar.

Umeå är en härlgi stad ska ni veta på tal om ingenting, jättemysigt med alla studenter överallt, dock fick jag en släng av hemlängtan innan på bussen efter mamma men nu gäller det att ladda inför kvällen.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0