Föreläsning

ikväll ska vi ner till gymmet för att lyssna på en föreläsning där. Det är en idrottspsykolog som kommer dit och pratar om "mål, motivation och mening."
Vi antar att det handlar om träning och sådant. Det är alltid kul att lyssna på sådant så varför inte passa på nu när man fick chansen gratis( fick det när jag köpte kort :))

Det är ett perfekt tillfälle att gå på en sådan föreläsning nu innan jag äntligen börjar träna igen. Imorgon har jag planerat in mitt första gymtillfälle för äntligen känner jag mig helt frisk efter den långvariga men milda förkylningen.

Nej nu ska vi snart cykla...

En månad gammal bild på mig och Myte, en del hinner förändras ;)

Kommentarer
Postat av: Vanilla

Kul att du ska komma igång med träningen igen! :-)

2009-09-16 @ 19:15:16
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Karin

Sötisar! Var är bilden på "månaden efter"?? :P

2009-09-16 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0