En ledsen Lotta

Skolan gick jättebra idag, det var nog första föreläsningen på universitet som jag förstod. Jag hade läst om det innan (igårkväll) och det hjälpte verkligen. Har en ny lärare på detta område, en väldigt pedagogisk och kunnig en!

Efter föreläsning satt jag kvar i skolan till tre och pluggade. Men sen kom jag hem och skulle fortsätta läsa var det tänkt men då hände någonting. Allt kändes fel och jag blev bara ledsen.

La mig i sängen och sov två timmar och inte blev det bättre, suck verkligen!
Men som tur är så har jag världens bästa pojkvän till samob. För efter att ha köpt godis så fick jag de tre vackraste orden viskade i mitt öra.
Så nu mår jag bättre. Plugget har jag lagt åt sidan för tillfället så jag lyckas bättre i morgon.

Nu blir det mys framför tv:n och lite brevskrivning till mina morföräldrar. Saknar dem jättemycket! Försöker skriva så mycket som möjligt till dem nu när man inte träffar dem, ussch varför skrev jag om det? Blev ju ledsen... nej godis nu kanske? JA!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vet Lotta.. jag har med gråtigt många tårar idag!

Kramar till dig!!!

Din kusin

2009-09-29 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0