Bodypump efter en skolmåndag

Ja jag har inte bloggat på hela dagen och det beror på att jag har haft fullt upp.

Var i skolan mellan tio och fyra, hade endast seminarium på 1.5 tim så sedan satt vi kvar ett tag och räknade en massa kemi. Det fick faktiskt bättre ju mer man räknade, kanske kan jag lära mig? Vem vet?

Kom hem hit och lagade mat ihop med min älskade. Det blev riktgit husmanskost för ikväll gjorde vi panerad strömming med hemmagjorde potatismos. Hur gott som helst blev det.
Sen var det snabba ryck till träningen som var bodypump!

Ett härligt pass och nu är man lagom mör i kroppen, då passar det bra att se på Mattina.

Tina är så sjukt härlig, jag älskar hennes sätt, hennes dialekt och hennes tempo är imponerande.
Me like Tina helt enkelt.

Imorgon blri det förmiddagsplugg med tjejerna och efter det 3.5timmars föreläsning om kolhydrater! Det är intressant ska ni tro.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0