Andra Avenyn

Ikväll börjar det!
ikväll är det säsongspremiär av Andra Avenyn och jag blev överlycklig när jag såg det på tv-tablån innan idag! Jiiiipie!

Idag har vi varit i skolan hela dag och haft alledles för många föreläsningstimmar för att mitt huvud ska fungera normalt.
egentligen har jag inte lust att plugga in mer jobbig kemi ikväll men för att förstå allt imorgon igen är det  bäst att repetera lite tror jag!

så nu tänkte jag plugga ett tag närmare bestämt till åtta då jag se ska premiären av IDOL och efter det blir det Andra Avenyn.

Är det bara jag som älskar det programmet eller? Tur inte Myte är hemma så jag får se det i fred utan att han klagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0