Älskade Umeå

Ja idag har jag varit i skolan HELA dagen, från halv nio till klockan sex.
Men inte är jag ledsen för det, nej utan tvärtom. Jag är mycket glad idag.

Jag har det riktigt bra, har lärt mig jättemycket idag och varit med människor jag tycker om och trivs med. Som om inte det var tillräckligt så kom jag hem här halv sju och vem hade inte lagat mat till mig då? Jo Välrdens bästa sambo stod vid spisen och blev precis klar med god mat till mig.

Nu sitter jag här i kalla mörka Umeå för myte åkte precis till sitt träningspass och jag njuter. Njuter av livet här uppe, njuter av att vara nöjd med läget.
Okej skolan är svår och tentaångesten börjar väl komma så smått, men jag tänker inte må dåligt. För allt det goda väger över och jag tänker njuta av tiden här uppe. Passa på att må bra när man väl kan ni vet.

Shit vad jag är glad över att jag vågade åka upp hit tillsammans med min andra halva, glad över att vi gjorde det!
Nu är det bara en lång väntan innan jag så småningom kommer in på dietist utbildning ( det blir hårdare än någonsin detta året så jag har inte höga förhoppningar) men om jag inte kommer in nu har jag redan planer för framtiden.
Planer jag ser framemot.

Så nej nu blir det till att läsa igenom lite anteckningar innan jag säger tack till plugget för dagen.
Efter det blir det mys framför tv.n samt nagelmålning. Gäller att passa på när man är ensam hemma och har ro till det.

Visst är det skönt när livet bara rullar på?

Ps. kära vänner där hemma, tro inte att jag inte saknar er, för det gör jag, MYCKET! Men jag trivs här uppe med.

Kommentarer
Postat av: ÅLen

EEEY, vad är din plan B om du inte skulle komma in i vår?! I WANT TO KNOW BABY! :D

2009-09-24 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0