Världens bästa arbetsplats.

Posten kom nyss och då fick jag bland annat brev från min gamla arbetsplats. Det innehöll lite arbetsintyg, lönepapper samt personliga brev från mina kollegor.

Saknaden kom över mig som en våg. Det var så härlgit att få läsa vad de hade skrivit på sina gula små lappar. Det var roliga notiser och Sara som är en av mina närmsta vänner samt gammal arbetskamrat kan verkligen konsten att få någon att skratta. Du är bäst gumman<3

Jag hade en speciell relation till det där jobbet, jag kommer aldrig glömma den tiden. Tiden som bestod av en massa goda lussebullar( dem med socker på så klart) och alla roliga/knäppa kunder som man fick personlig kontakt med.
Undra hur många kaffe jag har serverat under tiden jag jobbade där och undra hur många gång jag sa frasen "Vill ni ha något mer här IDAG" ;) hahahaha, det var tider det.

Tänk så fort ens liv kan förändras. För två och en halv månads sen bestod mitt liv av att gå till jobbet och göra allt vad som det innebär sen gå hem och va ledig. Och nu bor man här i Norrland och plugget är ens liv typ. Det är otroligt kul tycker jag.
men ännu roligare blir det när jag kommer hem i jul och besöker jobbet igen. Då ska jag njuta av att stå på den sidan av disken som är njutningsbar, nämligen fronten!

Fick även brev från min lillasyster idag, hon ställde en massa roliga frågor som jag nog ska sätta mig ner och besvara nu.
Hon frågade bland annat hur många killar och tjejer som gick på min skola. Vad ska jag svara?
Jag du här är vi 30 000 studenter så ca 15 000 killar och 15 000 tjejer kanske?
Hahaha hon kommer bli helt chockad då.

Nej nu blir det lunch och brev skrivning innan skolan.

Kommentarer
Postat av: från en prinskorv

Weeeeeho på att vårat lilla brev blev uppskattat! :) Och mer positivitet fick du väl när ud öppnade arbetsintyget kanske, bra berööööm?

Vi saknar dig allihopa på jobbet ska du veta, när du kommer i jul ska jag krama sönder dig fett mycket! :D

2009-10-26 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0