Våfflor och nu plugg

Igår var det som sagt våffeldag här hemma i Holmsund. Det var väldig mysigt och vi hade våfflor upp över öronen, men det godaste var nog alla tillbehör. Eller vad hade ni tyckt om choklad,sirap,bana, grädde, sylt, kiwi, grönsaker och keso som tillbehör till era våfflor.

För oss passade det i alla fall bra så vi åt på!

Här är lite bilder.

Det blev fullt av tjejer i vårt kök!


Här har vi börjat vräka i oss av det goda!



Lotta gillade med våfflor, visst har hon ett fint namn;)


För övrigt så pluggar jag för fullt idag ,går mycket bättre än de andra dagaran, så jag hoppas det fortsätter så.

Var hos tandläkaren här innan och det gick så bra. Var nog det trevligaste tandläkaren jag någonsin träffat. Vi pratade på en massa om universitet sedan. Hon hade slutat sina studier där för bara några år sedan!

Nu ska jag återgå till övningstentorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0