våffeleftermiddag!

Jag har för en stund sedan inhandlat en massa godsaker till vår våffeleftermiddag!
Det kommer bli hur bra som helst.
Tjejerna från klassen kommer hit och äter våfflor med mig, jag måste ju använda mitt nya våffeljärn till max!
Ni skulle höra de andras reaktioner när jag kläckte ur mig att jag hade ett våffeljärn. Det faktiskt därför det blev en sådan mysdag hos mig, för att ville smaka våfflor.

Därför kommer vi nu kombinera nöja med allvar, för det är tentaveckan och vad passar då bättre än lite god mat, härlgit sällskap och genomgång av kemin? I mina öron låter det jättebra.

Men nu ska jag äta upp min lunch städa klart och göra lite smet. Sen kommer de väl strax efter det.
kommer bli en mysig eftermiddag.
Uppdaterar ikväll med bilder och så vidare.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0