Tjock i halsen

Den härliga förkylningen hänger kvar i min kropp. Men det känns ändå helt ok idag.
Har bara skola mellan ett och halv tre idag, skönt.

Har nyss ätit rostade mackor med varm choklad efter en lång morgon i min sköna säng.
Ska nu ta och repetera lite av veckans föreläsningar till seminariumet idag.

Efter skolan blir det hem och plugga på högskoleprovet.
Så ser min dag ut.

Jag längtar till Söndag, den dagen ska jag bara koppla av från allt. Då har jag gjort högskoleprovet, alltså får jag en mindre sak att tänka på.

Idag är det texakt två månader kvar tills jag åker hem till SKÅNE igen.
Det är sjukt vad tiden bara springer iväg, snart har jag och Myte bott ihop i två månader, det är najs.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0