Tisdagförmiddag

Idag är det ännu en dag som består utav plugg här hemma. Vi har självstudier i dag och jag har pluggar sen jag vaknade. Vi gick upp tidigt i dag för vi hade tvättid redan klockan sex. Det var verkligen perfekt att åg upp så tidigt för dagen blir så himla mycket längre bara för att man går upp en timme tidigare. Det gillas!

Igår kväll blev det ett dubbelt träningspass och efter det filmmys innan sängen väntade, en perfekt start på veckan.

Just nu känner jag ett stort behov av choklad, det är nackdelen med att sitta hemma och plugga. För jag blir alltid lika sugen på godis, inte bra.
Men jag ska försöka ta tag i läsandet ett tag till så hoppas jag att chokladlusten försvinner.
Har torkade aprikoser hemma så jag får väl nöja mig med det.

Så nej nu ska jag plugga vidare.
Att plugga fysiologi och metabolism som jag gör nu  är himla roligt ska ni tro.


Kommentarer
Postat av: svägerskan J

Lotta lotta lotta. torkade aprikoser är INTE choklad och har inte samma effekt som choklad. varför nöja sig med sämre? ;) Jo kanske för att det helt enkelt är nyttigare...? kram

2009-10-27 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0