Tidigt!

Det är tisdag och klockan är sju. Lotta har ätit upp sin frukost och tycker att klockan är alldeles för lite egentligen för att vara uppe.
Men skolan börjar halv nio så då har man inget val.

För att piggna till har jag ätit hvaregrynsgröt ( som alltid) och ett par knäckemackor med citrusmarmelad, MUMS!
Sen lyssnar jag ännu en gång på Mariette Hanssons version av Dear MR president.
Den är verkligen jättebra.

Med dessa orden skrivna ska jag packa ihop min matlåda och slänga på mig lite make up innan bussen rullar mot stan.

Ha en bra tisdag kära vänner!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag älskar den låten och hon gjorde den så jävla bra :)



svar: Haha jaa fast det är ju dåligt av mig att äta clementiner istället för bulle på kanelbullensdag liksom ;)

2009-10-06 @ 12:13:50
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Elena

Hon är så himla duktig!

2009-10-06 @ 23:16:33
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0