Tenta

Idag gäller det.
tentadagen är här och min mage kniper lite lätt vilket är ett tecken på min nervositet tror jag!
Men det gör inget för om 6 timmar är jag klar, jag har då skirvit min första tenta och då kommer jag bara koppla av hela eftermiddagen. Detta gör jag genom att dra till en av campus pubarna för att fira med tjejerna! Ikväll blir det mys hemma tror jag.
Gissa vem som kommer somna tidigt idag?
uppdaterar ikväll om hur det gick.
Missar jag att skriva ligger jag väl hemma och gråter över min prestation!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: jossan

Lycka till! Det kommer att gå kanon!!! Håller tummarna för dig, du gör ditt bästa och har pluggat mkt. Tror på dig!

2009-10-16 @ 09:23:54
Postat av: Anna

Lycka till! Håller tummarna =)

Kram Anna

2009-10-16 @ 10:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0