Söndagsplugg

Dagen började inget bra för mig, mardrömmar och en massa tvivel vaknade jag av. Detta bidrog att jag låg kvar i sängen och tyckte synd om mig själv till tolv. Efter frukost fortsatte jag med min sängstund.

Först klockan tre tog jag tag i mitt liv då jag gick till konsum, handlade lite sött och gick hem till lägenheten.
Väl hemma slog jag upp böckerna för  att lära mig det sista om proteinerna.
Nu ett par timmar senare har jag inte bara lärt mig det utan räknat en del kemifrågor och ätit en god kvällsmat med min sambo.

Har även hunnit lyssna en del på härliga Mariette, fan vad hon är bra!



I gårkväll var det trevligt. Tog slut fort bara då vi 18åringar inte kommer in någonstans i centrala Umeå en lördagkväll. Så det blev tidigt kväll för mig. Tur att Campus finns så att man kan festa när man känner för det ;)

När jag var på väg in till stan igår så pratade jag med Sara i telefon. Shit vad jag har saknat henne, hon är ju min pärla! Det var hon som stod ut med mig i tre år på gymnasiet, hon som delade alla jobbpass med mig och inte minst var det hon och jag som satt på house of bagels i timmar.
Jag längtar redan till jul när jag tänker på henne, tänk att få krama och umgås med henne igen, jag längtar!
Du och jag Sara :)

Nej nu ska jag plugga lite till medans man väl är taggad!
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: jossan

jadu halmstads pärla mariette e grymt bra! dock får vi se hur länge hon håller sig kvar. hon har ju redan sin nisch liksom...

2009-10-11 @ 20:10:55
Postat av: ålis

Det var jätteskönt att prata med dig igen, och konstigt att vi inte hört av ordentligt förrän i lördags. Men på något sätt har det inte känts som om det var längesen vi sågs liksom, även om det verkligen var det och särskilt om man jämför med den dagliga dosen vi fick av varandra förut. Mys till jul, jadå!

2009-10-12 @ 18:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0