sittning

Tjena!
Idag har jag varit väldigt osocial mot de flesta, det jag har gjort är att jag har legat i min säng hela dagen samt pluggat till högskoleprovet nästa vecka.

Men ikväll då händer det fina saker!
Det är nämligen sittning ikväll, vår första för att tillägga.
Temat är kända par och Myte är min partner, tyvärr kan jag inte säga vad vi ska klä ut oss till för det är lite hemligt.Men ni kan få en ledtråd.
Vi är ett tecknat par som kommer från ett av Robins favoritländer och som passar bra på glassar.
Någon som kan gissa?

Nej nu börjar det blir bråttom vår buss går halv fem. Vi ska först till Sofie och ta en fördrink och fixa det sista innan vi tillsammans går till sittning allihopa. Det kommer bli askalas!

Hur ser er lördagskväll ut?

Kommentarer
Postat av: Li

Asterix och Obelix?

2009-10-17 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0