Sittning

Igår kväll var det dags för min första sittning, och ojojoj vad det var kul.
Temat var kända par och som ni förstår så var alla helt olika klädda och det blev många goda skratt.

Jag gav er en ledtråd i går om vad jag och min partner va. Nu ska jag avslöja vad vi var.
Vi var Bananer ipyjamas!
Det var verkligen en chock när vi fick beskedet om vad vi skulle klä ut oss till, jag trodde aldrig att det skulle bli bra men det blev faktiskt riktigt bra och kul hade vi.

Exmepel på andra par var: Kungen och drottningen, Skönhetenoch odjuret, en trio från Bamse ( de var urgulliga!), Aladain och Yasmine, Abba gruppen och så vidare.
Det var verkligen jättekul!

Det bjöds på god mat och en massa uppdrag. ( Alla par fick minst ett uppdrag/spex man skulle göra inför gästerna.) Efter middagen var klar blev det massa dans och drinkar! En härlig kväll så att säga, vi kom inte i säng förrän två men det var det verkliogen värt.

Idag sitter både jag och Myte och pluggar. Han om EU och sånt blaj och jag sitter med högskoleboken och övar. Snart har vi även tvättdags och sen efter det ska vi handla och träna så dagen är fullproppad av aktiviteter.

Det blev inte många bilder tagna från igår men en del blev det och de kommer här!

Innan sittningen blev det en fördrink hos Yasmine och Aladin!

Busiga B2 smygfotade B1


Skönheten och odjuret gänget!

VårA faddrar var en pimp samt hans h*ra

Ett par gula bananer i pyjamas. Synd att inte våra snygga randiga byxor synd :P

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0