Norrlandsmorgon

Sitter nu och äter frukost bestående av gröt och grova rostemackor. Det är en mysig morgon för det är verkligen helt tyst här ute, det enda jag hör det är hur jag själv tänker samt hur Robin min stänger av sin väckarklocka var femte minut. Han ligger och sover så gott i rummet brevid. Ibland sneglar jag in bara för att få se hans söta ansikte.

Det är vackert ute i dag, det är frost och minusgrader, det är säkert halt ute i dag för när jag tittade ut för en stund sedan var det en kvinna på väg med sin barn som höll på att ramla. Får vara extra försiktig när jag går ut idag alltså.

Dagen kommer att bestå av en föreläsning om hur vi tar hand om våra proteiner i vår kropp. Alltså efter måltider och så vidare. Det kommer bli lika intressant som vanligt tror jag. Igår pratade vi om fett, nämnde jag det kanske? Hur som helst så var det väldigt trevligt.

Tog en ledig eftermiddag igår så jag har mer att plugga på idag. Men det är värt för idag är jag verkligen sugen på att lära mig det.
Sen ikväll blir det antingen chokladkväll med en hel drös tjejer från klassen eller så blir det hem och spinna. Blir nog till att åka hem för jag är mer sugen på att varahemma idag.

De senaste dagarna har jag känt mig lite så, va för mig själv typ. Har aldrig känt så innan men jag kanske behöver det nu för att hinna med i svängarna?
Ja jag får helt enkelt se vad jag känner för.

Här kommer en bild tagen från vårt köksfönster nu på morgonen, tanken var att jag skulle visa hur lila himlen är men det syns knappt. Men ja det är ju tanken som räknas har jag hört :)


Kommentarer
Postat av: svägerskan J

Åh det ser fint ut! Här i Halmstad är det strålande sol och klarblå himmel! Helt underbart! :) Jag ska bege mig att skriva tenta nu. Håll tummarna!! Senare idag ska vi byta däck, ska ju köra till göteborg på lördag för att se winnerbäcks senaste konsert! =) Berättar allt om den på min blogg sen! Lägger upp lite bilder o så kanske.



Ibland behöver man vara för sig själv, vara hemma o mysa i mjukiskläder och raggsockor :) Inget fel med det. Ha det så bra, kram

2009-10-29 @ 08:01:16
Postat av: Tobias

Tror jag publicerar det om en liten stund om jag hinner ;D

2009-10-29 @ 11:27:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0