Mysdag!

Idag har det varit en mysdag här hemma kan man nästan säga. Eller så är det kanske bara jag som har gått runt och känt myskänslor vem vet?

Vi var i alla fall på strömpilen och inhandlade lite smått och gott. För Robin min blev det nya tröjor och lite underkläder. Jag handlade ett par nya örhänge, lila nagelack och ett fin svart kjol som var på extrapris. En perfekt kjol att ha till vardags, jag har nämligen köpt både svarta och gråa strumpbyxor nu inför hösten så det kommer bli härligt fint!

Sen gick vi även in på Cervera där jag hade presentkort. Det stod mellan mer höganäs servis eller tre bunkar från Rosti Mepal. Jag är ju en sådan nörd på köksredskap och vill gärna ha det bästa. Just dessa bunkarna är helt underbart bra. Ni kanske tänker att vadå det är väl ingen skillnad men enligt mig är det de. Jag älskar dem i alla fall.


Här är våra nya små älsklingar!

Som tur va blev det faktiskt pengar över på presentkortet så nästa gång blir det något nytt fint.
Men nog pratat om sånt, det är säkert ingen bryr sig. Även om ni fick ett bra tips här!

Efter handlingen kom vi hem och hann inte mycket innan det var dags för mitt steppass. Ett helt underbart pass, när pulsen är så hög som på de passen mår min kropp riktigt bra, om inte under tiden så i alla fall efteråt.

Nu har det redan hunnit bli kväll och pralamentet rullat i tv:n.
Så medan vi kopplar av här framför tv:n ska jag nu måla mina naglar lila med mitt nya nagelack.

Kände att jag var tvungen att skriva om mer ungdomliga saker nu efter den där "bunkar" historien.

Ha en trevlig kväll och imorgon är det en ny vecka, ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är bunkar? Förstår inte ens vad det är när jag tittar på bilden av det... Skålar eller?

2009-10-25 @ 22:13:03
URL: http://islandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0