Mys på stan

Efter skolan idag så var jag och Myte på stan en sväng.
Mitt mål var att typ köpa gottis till ikväll och han skulle hitta slips och något annat till sin utklädnad ikväll. Myte ska nämligen på fest och alla ska vara utklädda, han ska vara utklädd till Svergie demokraternas partiledare, Jimmy Åkesson ( kan det bli mer läskigt? Nej inte enligt honom i alla fall)

Själv ska jag vara kvar här hemma. Jag ska se på Idol och bara mysa framför tv:n, med godis så klart.
Till kvällsmat blir det nog pizza då varken jag eller Myte känner för något annat.

Nu ska jag nog vara flitig att ta tag i lite läsning innan jag avslutar för dagen tror jag vi får se vad jag orkar med.

uppdaterar lite mer ikväll då jag har energi.
Jag väntar fortfarande på uppdateringar från skånelandet som jag aldrig fick igår!

Kommentarer
Postat av: en liten mus

Uppdatering från Skåneland: Här börjar också bli kallt nu fast inte ner mot noll, lagom till att det börjar kallna så köpte Sara en snygg men ack så tunn "vinterjacka". Förvånad? ;)

2009-10-30 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0