Mys I Umeå

Har varit på ett härligt steppass och precis kommit ut ur en härlig dusch.
Det var verkligen skönt att träna idag. Jag fick ut alla aggressioner jag hade inom mig som jag har lyckats samla de senaste dagarna. All aggression försvann och nu känner jag mig avkopplad och lugn.

Jag insåg där på stepbrädan att allt jag går och oroar mig över kommer att gå bra, det kanske tar tid och så men va fan, vad har jag bråttom till?

Nu ska jag i alla fall laga väldigt god helgmat till mig och Myte som snart kommer hem från sin träning.
Efter det hoppas jag på mys framför tv:n med mörk choklad. Jag hoppas att han har läst klart för dagen.
Som ni märker turas vi om att ha mycket i skolan men som tur är man förstående för sådant nu för tiden.

Vi hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0