Lördagsångest

Jag sitter ensam i vår lägenhet på en av de fyra köksstolarna.
Jag har MASSOR av anteckningar runt om mig som har blivit nedskrivna idag och en djup tallrik halvtom med glass och egengjorde chokladsås i.
Det är så min lördagseftermiddag ser ut för tillfället.
Jag känner mig lite tom både i huvudet och i kroppen. Tom i huvudet efter allt plugg jag har gått igeonm och tom i kroppen men varför vet jag inte.

Men just nu kom jag på två positiva saker.
Det första är att jag hat varit duktig och pluggat ett par timmar idag, jag skrev bland annat ett övningstenta och den hade jag klarat. Så jag hoppas vår kommande tenta ser liknande ut!
För det andra ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för en utekväll.
Ikväll blir det nämligen fotbollskväll på Alltstars nere i stan. Vi är ett gäng på ca 15tjejer från klassen som har bokat bord där. Väl där ska vi äta god mat och dricka gott och sen blir resten av kvällen säkert toppenbra.

Så varför sitter jag här och känner mig nere? Nej nu ska jag göra mig i ordning för vem vet, jag kanske känner för att läsa lite till sen innan bussen går halv sju.

Hur mår skåne förresten? Har inte fått så där mycket uppdatering på sistone från folk så tell me now!

Ha en toppen kväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mamma fick gratis kaffe av Sara på Bakfickan idag, det är soligt och varmt på dagarna, folk är småsura för att obama fick fredspriset. That's it från skåne.

2009-10-10 @ 18:41:32
URL: http://indiskaoceanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0