Härliga måndag!

Det är måndag morgon och jag är väl utvildad. Riktigt skönt att få börja en ny vecka genom att känns sig pigg!
Jag har varit uppe i nästan tre timmar och sen dess har jag hunnit att äta frukost, läsa dagens kapitel inför föreläsningen samt pluggat en massa på högskolaprovet!
Nu när jag pluggar inför högskoleprovet så sitter jag en stund med min bok där det såtr hur jag ska tänka och sen sätter jag mig vid testarna som finns på internet.
Det är hur praktiskt som helst, jag tycker att det rä klurigt. Men fördelen är att det är mycket roligare nu än vad det var förra året då jag gjorde det för första gången.


Det som står på dagens schema är att jag ska plugga vidare nu till jag ska dra in till universitetet till ett då min första föreläsning på detta moment börjar.

Jag ska läsa fysologi och metabolism nu  i fyra veckor innan det är dags för en ny fin tenta!
Jag ser framemot kursen, det ska bli kul att lära sig allt om kroppens funktioner och hur hela matsmältningen fungerar ( metabolismen).
Läste om cellen nu på morgonen, och ojojoj så mycket detaljer det finns.
Lite djupare än det vi läste på gymnasiet Sara ;)

Ikväll blir det nog mer plugg samt träning! Bodypump blir det för mig ikväll.

Nu ska jag fortsätta läsa, ha det så bra kära läsare, ni blir allt fler här inne! Det gillas :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag funderar på att byta efternamn, gå gärna in på min blogg och läs inlägget "Funderar" och lämna ditt förslag! =)

2009-10-19 @ 18:15:40
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kul! nu börjar den roliga fysiologin!! :) Hur har det varit såhär i början? Jag hade min första praktiska tenta idag, den värsta av alla. Det gick skitbbra! Är riktigt stolt över mig själv!

2009-10-20 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0