Gröt i huvudet

Jag har gröt i huvudet nu och jag mår illa ju mer jag tänker på Kemin.
Förtillfället går pluggandet inte alls bra så därför tänker jag bara läsa ett fetthäfte till och sedan cyklar jag bannemig bort till träningslokalerna. Klockan åtta är det step som jag har öppnat ögonen för på sistone. Inte så jobbigt men sjukt kul.
hör du Sara, jag gillar step nu!
Kanske är det för att min ledare är från skåne och tycker att jag ska komma på alla pass så hon får prata skånska med någon, haha hon är så söt.

Nej nu ska jag läsa lite tll som sagt.
Imorgon blir det en dag med plugg och träning på förmiddagen, sen städning och handling på eftermiddagen för sen kommer tjejerna över på våfflor på kvällen.

Supermysigt!
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, det måste vara skumt att säga där "nere". det är så himla, himla mysigt att bo på internat, väldigt skönt med som första boende när man flyttar hemifrån. man har alltid människor och aktivitet runtomkring sig. hur är sambolivet? är det som du tänkte dig? ;)

haha, jag hade det på känn. ja, man kan alltid lita på att du rycker in när man behöver dig, korvlotta. :D

åååååhh, ja! det hade varit jättemysigt att träffa dig. jag är här följande helger: 17-18 okt, 31 okt-1 nov och 21-22 nov (antagligen). anledningen är att jag ska ner till lund för det här wake up squad-rpojektet som du kanske lsät om i bloggen. i december är jag osäker på när jag är här alls för då är det mycket med cop15 (klimatmötet). :) hoppas, hoppas vi kan styra något!



PS. GÖTT att du gillar step :D

2009-10-12 @ 20:13:44
Postat av: Maja

haha, det måste vara skumt att säga där "nere". det är så himla, himla mysigt att bo på internat, väldigt skönt med som första boende när man flyttar hemifrån. man har alltid människor och aktivitet runtomkring sig. hur är sambolivet? är det som du tänkte dig? ;)

haha, jag hade det på känn. ja, man kan alltid lita på att du rycker in när man behöver dig, korvlotta. :D

åååååhh, ja! det hade varit jättemysigt att träffa dig. jag är här följande helger: 17-18 okt, 31 okt-1 nov och 21-22 nov (antagligen). anledningen är att jag ska ner till lund för det här wake up squad-rpojektet som du kanske lsät om i bloggen. i december är jag osäker på när jag är här alls för då är det mycket med cop15 (klimatmötet). :) hoppas, hoppas vi kan styra något!



PS. GÖTT att du gillar step :D

2009-10-12 @ 20:15:47
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0