Förklaringen

Det hjälpte inte att skriva blogginlägg innan och det hjälpte inte att bli peppad av mig själv. Resultaten blev inte bättre för det.
Men nu inser jag varför, jag har varit snörvlig hela dagen och nu när Myte kom hem så kopplade jag av och kände hur dåligt min kropp mådde.

Jag har fått i mig lite mat men ligger nu helt utslagen i min säng, med ytterst lite feber och en röd näsa.
Inte konstigt att de svåra frågorna på högskoletesterna inte ville mig väl.
Jag ska nu försöka att inte tänka för mycket på all tid jag missar i pluggväg när jag ligger här och vilar. För antagligen behöver jag just vila.

Ska bara ligga här och sätta på diry dancing, IGEN!
Det bästa blir sen när älsklingen kommer hem om från sin träning om en timme, för då kommer han hem med choklad till mig.
Är verkligen supernöjd med att ha världens bästa kille som pojkvän!  ÅH jag längtar tills han kommer hem igen.

Så resten av kvällen blir till att vila, har ju ändå fått ihop måååånga pluggtimmar idag, någon kväll måste man få koppla bort allt.
Imorgon blir det mer plugg här hemma och sen ett lite seminarium i skolan runt lunch. Väldigt lagom för min skull tror jag.

Ha en mysig kväll gott folk, det ska jag ha här i höstmörkret!

Nu: DIRY DANCING  i sängen så klart...


En halvkrasslig Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0