En kladdkaka senare

Nu är jag hemma efter ännu en dag på universitetet.
Föreläsningen om proteinerna gick jättebra och nu har jag ännu ett par svåra ord att lära in, plus alla andra finfina ord...
Väl hemma har jag fullt på med lite kladdkaka och försökt få tag på vårdcentralen ett ex antal gånger, men visst vill ni inte svara så.

Nu när min kropp snart har en fin blodsockerhöjning ska jag försöka få en del plugg gjort.

Ikväll blir det spinning och hemmamys. Orkade inte åka in till stan för att träffas och ha chokladprovning. Känner man inte för det så gör man inte.
Längtar efter spinningpasset redan, det är så härligt att pumpa ut sig så som man får göra där!

Nu blir det jag och proteinmetabolismen, det är inte helt fel det heller.

Vad händer i sydsverige idag? Är det någon som kan uppdatera mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0